måndag 21 maj 2012

My own happiness


Igår firade ju jag och Peter 1 år tillsammans. Det var alltså 1 år sedan vi sprang på varandra på krogen för första gången. Helt sjukt vad tiden springer iväg och ännu sjukare är hur annorlunda jag ser ut idag jämfört med då. De två månaderna efter att vi sågs var som en berg-och-dalbana för mig. Och jag fick ta så mycket skit för alla val jag gjorde. Jag bröt alltså med min förra pojkvän i samma veva som jag gick in i ett förhållande med Peter. Än idag står jag nog på en svart lista för många. Men de har bara sett och hört ena sidan av myntet. Jag har aldrig känt något behov av att förklara mig då jag aldrig ens fått frågan. För vet ni vad? Det viktigaste just nu är min egen lycka.

4 kommentarer:

  1. Svar: håller det hemligt ett tag till just för att det inte är 100% spikat än :P min pojkvän spelar hockey och det beror helt på vilket lag han får kontrakt med nämligen. Men det blir förhoppningsvis klart innan helgen. Känns extremt spännande :)

    Stort grattis till 1-års firandet också! :D

    SvaraRadera
  2. äsch vem fasen bryr sig om vad andra tycker. ens egen lycka ska alltid komma i första hand! Tycker jag iallafall =)

    SvaraRadera
  3. Sofie (fd ladydoordie)31 maj 2012 kl. 10:41

    Hurrey! :D Äh vad fan, folk ska bara hålla käften. De som alltid tycker till mest om situationer är människor som aldrig varit där själv eller har varit det och är bittra för att dem inte vågade ta steget i den riktning dem egentligen ville.

    Man rår inte för vad man känner och än mindre vem man träffar på, och är du lycklig nu så Hurra för dig tjejen!

    SvaraRadera