söndag 3 juni 2012

I put some new shoes on


Nya bebisarna kom äntligen, efter mycket om och men! Kommer att användas flitigt nu i sommar, kan jag lova. Tänkte testa på en ny sak här på bloggen. Vanligtvis känner jag att det kan vara åh, så ointressant att läsa om någon annans vardag.. Men eftersom det här är min blogg så tänkte jag att fram till semestern (vilket är tre veckor) så ska jag testa på att blogga mer om min egen vardag + fler bilder. För jag börjar bli trött på att endast tycka att det är värt att lägga ut bilder på nya inköp.

2 kommentarer:

  1. Yeah. Effektivare än pepparspray har jag hört=)

    SvaraRadera
  2. Så snygga! Håller förresten med dig, tycker också det kan bli trist att läsa om någon annans vardag hela tiden men samtidigt vill man ändå få en liten inblick i personen vardag vars blogg man följer så tror det bästa är en kombo av båda :)

    SvaraRadera