måndag 4 juni 2012

Primadonna girl

Årets skörd av bikinis

Vart tog det fina vädret vägen? Blir seriöst så jävla deprimerad (och sjuk) när solen aldrig vill titta fram. Och som det ser ut nu så verkar det som att det ska fortsätta så här ett tag till. Alltså, jag älskar regn. Men i små doser. Att det regnar någon gång då och då tycker jag är mysigt. Men man blir ganska så less på det efter ett tag.

Hade dock inget emot det igår. Planen var att ligga hemma och kurera min hals. Men jag är en rastlös själ så jag och Peter åkte in till stan, åt middag, promenerade och avslutade med några öl på Balthazar (asmysig pub på en tvärgata från Götgatan). Och just där och då gjorde regnet att allt kändes 200 gånger mer cosy. Dessvärre vill min hals numera ha bikini-väder och lugna dagar under täcket..

6 kommentarer:

  1. Nice weather seems to be out of stock right now! Your pistols bikini rocks :-)

    SvaraRadera
  2. Kan man någonsin få för många bikinis. Nej.

    SvaraRadera
  3. sv: dom är ju så jävla nice! Betäller på nelly eller henrykole! Annars finns det miljoner olika modeller på solestruck.com , men då äre tull o sånt tråkigt, men där har du iaf stora valmöjligheter X)
    Var kommer revolver bikinin från btw??

    SvaraRadera
  4. sv; cherrybow.tumblr.com :)

    SvaraRadera
  5. Åååååh vart kommer dom alla ifrån?? jättefina! Speciellt den gröna med prickar på :)

    SvaraRadera
  6. SKIT SNYGGA bikintrosor där (om de är trosor? haha) med pickadoller påååååå, var kommer dom ifrån?? :D

    SvaraRadera