fredag 8 juni 2012

Pumped up kicks


Har legat totalt dödssjuk sedan i tisdags så att blogga har inte existerat i min värld. Idag var första dagen jag något så när började känna mig okej igen. Så satte mig ute i solen och försökte få lite färg på denna allt för bleka kropp. Lite senare kom min fina Evelina över på besök för käk, Thailands-rese-letande (tror bestämt att vi flyr landet över nyår) och färgning av shorts. Något varken hon eller jag gjort tidigare. Mina ligger just nu på torkning och förhoppningsvis ser de helt OK ut när de är torra.

3 kommentarer:

  1. Usch, vad snygg du är. Vill också spexa och färga en massa shorts, måste se till att ha en redig pysseldag snart och slakta min brallor to the max, haha.

    SvaraRadera
  2. Svar: ja det känns verkligen grymt kul att dra utomlands, hade hoppats som fan på att det skulle bli så. Hade inte jublat lika mycket om det hade blivit en svensk stad, inte ens Stockholm lockar längre så antar att jag vill ut och se världen också. Båda städerna du funderat på låter awesome, kör tycker jag :)

    SvaraRadera